fredag den 1. marts 2013

Mangler du et par nye solbriller?

Jeg modtog disse solbriller for nogle dage siden, og jeg synes de er rigtig fede! Jeg glæder mig til sommer, så jeg kan komme til at bruge dem ordenligt. Jeg synes de behandler deres vare rigtig godt! De kom i et sikkert etui, som også kan ses på billedet med en pudse klud også. Solbrillerne koster 415 kr. og kan ses HER! Hvis du er ligeså ville med dem som jeg. Der findes mange forskellige slags solbriller derinde, og en masse guider til hvad der passer bedst til dit hovedform, så det kommer til at se godt på dig! Det synes jeg virkelig er smart. Du kan se stilguiden HER og HER kan du se hvad hvilke der passer bedst til dit ansigtsform. Synes I skal kigge forbi deres side. Det er helt klart kig værd, og priserne er forskellige. Deres service er super god, og jeg har intet at klage over herfra. Er i hvert fald glad for mine solbriller :-)




Ingen kommentarer: