lørdag den 2. marts 2013

Ord betyder ingenting medmindre vi sætter handling bag dem.

Hvis der er noget jeg hader, så er der når folk siger "Jeg er her for dig." Og de rent faktisk bare siger det for at sige det, og virke sød. Alt for mange siger det, uden at mene det - og dét er til at brække sig over.  Nu sidder nogle sikkert og tænker: "Der er vidst en der ikke er der for hende." Men nej, så dette billede på kære Facebook, og tænkte jeg ville lave et indlæg om det. Så la' vær' med at sig "Jeg er der for dig altid."  Hvis du ikke mener det, og kun sige det når du kun mener det. Det andet er jo dumt, og skuffende :-) Så godt råd herfra: Ikke sig det til alle en hver, fordi du skuffer jo dem, du ikke holder det ved. Og hvem kan lide at skuffe folk? Ikke mig i hvert fald. Det er det samme med "Undskyld." - Hvorfor sige det hvis man ikke mener det? Det er jo fuldstændig latterligt. Så kun sig undskyld til når du mener det, og så bevis at du rent faktisk mener det. Og ikke bare siger det. Fordi hvorfor sige noget, hvis du ikke mener det? Der skal jo handling for at vise man mener det.

Det her var blot 2 fx, så I vidste hvad jeg mente. Jeg hader personligt selv folk der siger noget til mig, hvor det de siger, slet ikke passer. Så vil jeg faktisk hellere ha' folk holder mund, og bare lader være med at sige noget. Kan slet ikke se meningen i at sige noget som ikke passer. Det er det samme med holdninger omkring noget, hvis man ikke mener den holdning. Så lad være med at sig noget i stedet for at sige en mening du ikke mener. :-)


Ingen kommentarer: