søndag den 3. marts 2013

Små ting - store glæder.

Der er så mange små glæder i livet, som man ikke tænker over. Fx. at få komplimenter af en person/eller flere personer, at få af vide man gør en anden person stolt, eller flere personer, at få positiv ting af vide. Her på det sidste har jeg fået en del positive ting smidt i hovedet, og dét gør faktisk en glad. Det er ikke store ting, men små ting. Men det vigtigste af det hele: Det gør mig glad. Jeg har fx. fået positiv respons på mine billeder, som jeg tager. Mange siger jeg er utrolig god på trods af jeg ikke har et godt kamera endnu! (Jeg er ved at spare op til det.. Det er jo ikke ligefrem billigt) Men der er sjovt nok mange som tror mine billeder er taget med et godt kamera, fordi jeg er så god. Jeg har fået af vide nogle ting af mine venner, at jeg er blevet mere glad, og jeg ved nok godt hvorfor - men det er stadig dejligt de kan mærke det på mig. Men kan sige, der sker gode positive ting for tiden, og det påvirker selvfølgelig ens humør. På den gode måde selvfølgelig! Har faktisk fået mange positive ting af vide, det er skønt. Komplimenter for nogle ting, det er jo altid skønt at få smidt i hovedet. Det er da små ting - men store glæder. Så husk nu at sige til dem du holder af/elsker, og sige nogle gode ting til dem engang imellem. At give et kompliment - eller sige noget positivt man ikke regner med, det er jo ikke særlig svært. Det koster heller ikke, men det gør utrolig meget. Mere end man aner. Selvom mit liv ikke er perfekt (Hvem har egentlig et perfekt liv? Beskriv det gerne i en kommentar, hvis du har et svar...) og man får modstand. Nogle mere end andre, så er man nød til at bare tænke fremad, og få det bedste ud af det. Dét gør jeg! .. Men husk: Life is love - live it :-)


Ingen kommentarer: