søndag den 12. maj 2013

"Don't wish for it. Work for it!"

Jeg er ærlig talt træt af folk som er utilfreds med sin krop, græder over det og så trøste spiser? Eller som ikke gør noget ved det, prøver at glemme det, og så fortsætter de deres livstil som har gjort den størrelse de nu har. Hvis folk var så træt af det, så ville de stoppe og gør noget ved det. Du bliver ikke mindre slank af at intet gør, og blive trist. Hvis man virkelig vil, så skal man arbejde for det, fx. som i at træne og være aktiv og ikke være sidde ned på sin flade røv eller leve pisse usundt. Jeg skriver ikke dette fordi jeg har noget imod folk som vejer lidt for meget, jeg er pisse ligeglad! Så længe folk er søde ved mig, og kan accepter mig, så accepter jeg fok. Jeg vælger ikke personer fra pga. størrelsen! Jeg skriver dette fordi jeg høre mange brokke sig over sin krop, men mange gør intet ved det? Så la' dog vær' med at brokke jer over jeres krop, for hvis I virkelig var træt af jeres krop gjorde I noget ved det. Selvfølgelig er der nogle som virkelig har svært ved det og virkelig kæmper, men folk som faktisk kan tabe sig hvis de bare arbejdede for det. Har skrevet om det før, I know. Men der kom lige lidt ekstra tekst på, og skulle lige ud med det ! Er jeg den eneste som er træt af at høre på folk som siger det, men intet gør ved det? Ps. Træning er en fantastisk ting. Du blir' glad af det, og du får en fantastisk følelse bagefter. Det er nogle af grundene til jeg bl.a. selv træner. Hvorfor træner I?

Ingen kommentarer: