søndag den 12. maj 2013

Det der når et billede kan snyde så meget.

Når man ser på nettet, blade eller i fjernsynet, så ser man utrolig mange folk. Det gælder både billeder, videoer, osv. Mange misunder deres udseende, fordi de er så flotte. Fx. en god krop, flot hud, ingen bumser, og alt det der. Det er så trist at folk går efter det de ser efter udseende de steder. Det er så redigeret! Når jeg fx. ser på facebook, så ser jeg en person med så over-redigeret billede og det er så tydeligt. Det er sørgeligt, at folk ikke vil stå ved hvordan de ser ud. Selvfølgelig er det okay at redigér et billede, men hvis det ikke ligner dem selv, så synes jeg det er trist gjort. Fx. man tror man skal se en flot person i virkeligheden eller på webcam, og så tænder personen det - og så ser personen overhovedet ikke ud som på billedet, er jeg den eneste der synes at sådan noget er totalt skod? Stå nu ved hvordan I ser ud! Alle er smuk på hver sin måde. Man kan sagtens være smuk selvom man har nogle bumser, og ikke den mest perfekte hud, og vejer lidt for meget? Virkelig. Jeg har da selv redigeret nogle af mine billeder, men aldrig så det ikke ligner mig selv. Redigér jeres billeder på en måde hvor det ligner jer selv, så blir' ingen skuffet. Blot et godt råd herfra. Er I enige med mig eller er jeg helt forkert på den? :) 




Ingen kommentarer: