fredag den 10. maj 2013

New in


Jeg har modtaget dette cover fra fungadgets. Det er lavet ud af hård plastisk, og det er ikke så tykt igen. Så kan man nemt ha' det i lommen. Det er en meget god ting. Jeg har sjovt nok været inde på deres hjemmeside og kigge, og de har altså nogle rimlig fede covers! De har ikke kun til én mobil, men til flere. Servicen er rigtig god, og de er gode til at svare hurtigt hvis der er noget. Leveringstiden er også god, jeg fik coveret hurtigt efter. Jeg synes personligt det er vigtigt at ha' "sikkerhed" på min mobil, som fx. et cover, selvom ens mobil godt kan gå i stykker alligevel, men sikkerheden er bedre når man har et cover. Så hvis du ikke har et cover, synes jeg helt klart I skal  kigge forbi fungadgets.dk og finde det cover du skal bruge til din mobil, og bestille et. Der er en masse forskellige slags, og nogle er selvfølgelig dyrere end andre - men det er vel pengene værd, i stedet for du skal bruge mange flere penge på en helt ny mobil eller få en ny skærm i? Sådan har jeg det i hvert fald selv personligt. 








Ingen kommentarer: