tirsdag den 7. maj 2013

"I'm tired of being sweet and nice, fuck you once and fuck you twice.."

Det der når man ser det gode i folk, hvor man er sød & alt det der, og så man intet får igen eller man kun får lort tilbage? Jeg hader utaknemlige mennesker. Selvom man gerne vil se det gode i alle mennesker, og stole på folk og være der for dem, og hjælpe dem hvis der er noget. Og så man ikke får gengæld på et tidspunkt, men at personen bare er ligeglad og ikke får bare et fucking tak i det mindste? Forstår virkelig ikke nogle folk. Man skal behandle andre folk, som man selv vil behandles, og det er virkelig ikke alle som gør det. Jeg skriver dette fordi jeg kender en som har behandlet en jeg kender unfair, og det gør mig virkelig gal. Jeg nævner ingen nævne, men har dog fået lov til at nævne jeg har fået idéen til dette indlæg fra den person. Jeg tænker også bare, hvis man ikke ser det gode i mennesker fra starten, og behandler den godt? Så blir' man stemplet som en kælling, og sådan er jeg bestemt ikke. Eller kun ved folk som fortjener det, men ellers ikke. Undskyld mit sprog, men hold kæft hvor er jeg træt af folk og som ikke gir' igen når man gir' noget. Man skal behandle folk ordenligt, og gi' igen. Så får man lyst til at gi' igen, og vi skal jo behandle hinanden godt alle sammen. Så ville verdenen bliver et meget bedre sted at være, og man ville ikke blive irriteret på folk pga. dét! Husk hvor meget et "tak" kan gør, og det er meget nemt at sige og når man får igen, så har man lyst til at være sød igen ved en person. Sæt pris på folk som vil jer det bedste og er der for jer! Og ikke bare være ligeglad :-) I må ha' en fantastisk dejlig dag alle sammen og nyd det dejlige vejr!

Ingen kommentarer: