søndag den 26. maj 2013

SHILLS black mask & Eyemaske - hos www.dinkrop.com

Jeg modtog disse ting, som er 1 x Black Mask & 5 x Eye Mask.
Til dem som er i tvivl om hvad Black Mask er, og hvad det gør - så er det en maske til hovedet, som bekæmper uren hud, akne, hudorme, baktierer, rødme og fedtet hud. Hvilket er ting som man ikke ønsker at have jo. Dog er der det  minus ved masken, når man skal have den af -  det gør lidt ondt. Men jeg må indrømme, jeg synes det er "smerten" (Man skal jo heller ikke overdrive, men det gør lidt ondt, da den sidder godt fast) værd, da min hud var super dejlig bagefter (Og er det stadig!) Og man må jo lide for skønheden! Men et godt råd, hiv nede fra og op, så gør det knap så ondt. Men du har virkelig  en babyblød hud bagefter, så efter min mening er den klart pengene værd. Selve masken, den er anderledes end de andre, men det er på en god måde. Når du køber den, får du den i en tube, så du har til flere gange og ikke kun en gang. I skal huske det ikke skal i øjenbrynene og det skal ikke helt tæt på dine øjne og mund. Masken koster kun 89,- hos www.dinkrop.com

Eye mask opstrammer, fjerner mørke render og fugtiggøre under øjnene. Virkelig lækkert! Den er super lækker at ha' på samtidig. Det er ikke sådan en der er irriterende og ha' på, og jeg synes den hjælper! Du skal have Eye mask på under øjnene (Kig længere nede i indlægget, der har jeg den på), bare hvis der var tvivl. Man kan sagtens se og mærke forskel efter man har haft Eye masken på. Du kan få 5 Eyemasker for 69,- hvilken er en god pris. Der er nogle stykker i jo! Det kan også købes hos www.dinkrop.com.

Du kan købe lidt forskelligt hos dem. Du kan købe rensecreme, ansigtsmasker og skin tonic der! Servicen hos dem er rigtig god, og en god service betyder meget i mine øjne. De er virkelig flinke! Hvad er jeres erfaring og mening om Black masken og Eyemasken? At høre lidt forskellige meninger er altid rart! :-) Herfra er der 2 meninger, min brors og jeg. Vi har begge samme mening om begge ting, så synes I skal smutte forbi www.dinkrop.com og tjekke det ud og hvis det er noget som frister, så prøv det! Især hvis du døjer med bumser, hudorme, eller noget lign! ;-)









Ingen kommentarer: