mandag den 24. juni 2013

Forskellen på folk med tatoveringer og dem uden, er at de fleste med tatoveringer dømmer ikke ikke folk for ikke at have dem.


Jeg vil virkelig gerne under nålen igen, og snart ha' min næste tatovering! Man bliver bidt af det når man først har fået en, i hvert fald for det meste. Jeg ved allerede hvad jeg skal have næste gang! Lige pt. har jeg planer om 2 tatoveringer mere, end den jeg har i forvejen. Jeg er personligt selv en der ikke dømmer folk uden tatoveringer, og selvfølgelig heller ikke dem med. Men synes det er trist at en tatovering er bare noget man "skal" have, for at følge med "moden", hvis man kan kalde det dét. Hvis en person ikke har en tatovering, er der nogle der siger "Seriøst?". Personligt selv synes jeg at nogle får lavet nogle ligegyldige tatoveringer, fordi de "bare" vil ha' en, fordi de føler alle har en. Og nogle får dem også nogle steder, hvor man bare ikke tænker sig om - og nu tænker jeg arbejde. Men det er i hvert fad ikke alle som gør det. Men det er jo deres valg! Men jeg synes faktisk også det er fedt hvis man ikke har nogle tatoveringer! Fordi så skiller man sig jo ud nu om dage, og folk der skiller sig ud på en fed måde, det synes jeg er fedt! Jeg kunne personligt aldrig finde på at få lavet en, mine tatovering skal have betydning. Den tatovering jeg har nu, det er et symbol for min familie. Hvad med jer? Har I en tatovering, eller har I ingen planer for at få en/nogle? Men forstår godt dem som har mange tatoveringer, fordi... man bliver bidt af det! Men jeg glæder mig i hvert fald til at få nummer 2 - men dog skal min krop ikke være fyldt med tatoveringer. Det lader jeg andre om, hvis de har lyst ;-) 


Ingen kommentarer: