onsdag den 31. juli 2013

Aarhus!

Som så mange unge mennesker, så har jeg også fået en kærlighed til Aarhus. Jeg elsker at være der, og jeg har venner og veninder der - så det er jo bare endnu en bonus. Om jeg flytter dertil, det er ikke bestemt endnu. Det kommer an på nogle ting, og de ting vil jeg ikke afsløre endnu. Men Aarhus er en fantastisk by, stemningen der, byen, folk, og der sker næsten altid noget. Jeg keder mig i hvert fald aldrig når jeg er i Aarhus. Der er også utrolig mange som flytter dertil, bl.a. pga. uddannelse. Nogle af mine venner og veninder skal fx. og så er det bare endnu mere fristende at tage dertil! Nu er Aarhus jo en stor by, så man skal i hvert fald ikke bo der, hvis man ikke er by menneske. Men jeg er nok mere by mennesker end land menneske. Har intet intet imod landet, Så længe jeg kan cykle eller gå ind til byen, så er jeg glad. Hvad er jeres mening om Aarhus? Bor i der selv? Er I der tit eller har i planer om at flytte dertil? Vil meget gerne høre jeres meninger om byen, kan godt lide at høre andres meninger. Ikke ens betydning med de skal påvirke mine meninger, men det er altid rart med nogle meninger omkring ting/byer, osv.


Ingen kommentarer: