tirsdag den 30. juli 2013

Makeup inspiration

Utrolige mange piger går med makeup hver eneste dag, og nogle går meget med det samme look og andre prøver noget nyt hver dag, osv. Det er jo meget forskelligt! Jeg kiggede lidt forskellige steder på nettet efter noget inspiration og her er noget af det som jeg fandt. Jeg synes faktisk det ser fedt ud :-) Den øverste bliver endda vist hvordan I skal ligge det på og dén vil være flot til en fest fx, eller dem som kan lide at gå sådan i hver dagen. Det er der jo nogle som kan! Jeg elsker personligt selv inspiration, og det gælder ikke kun makeup, men alt.. Jeg kan godt lide at blive inspireret og prøve noget nyt og faktisk at skille mig ud på nogle områder.. Kan I bruge disse billeder til noget, og bliver I selv inspireret af dem?






Ingen kommentarer: