onsdag den 10. juli 2013

En forklaring ang. billeder på bloggen.

Jeg er en af de mange som har Instagram, og du kan følge mig på "Allimac92", jeg lægger tit billeder ud af alt muligt derinde. Folk har sikkert lagt mærke til jeg ikke lægger så mange billeder ind af mig herind på bloggen, og det er ikke fordi jeg ikke vil lægge billeder ud af mig selv fordi I ikke må se mig. Jeg vil bare ikke ha' at "jeg" skal være centrum bl.a. selvom det er min egen blog. Jeg vil ha' mine meninger, mine billeder som jeg personligt selv tager  (de fleste billeder på bloggen, dem har jeg selv taget - ellers skriver jeg at det er en person's billede, gider ikke tage æren for noget som jeg ikke har taget.) Mine kreative sider, osv.  Det er de ting jeg blogger om skal være i centrum. Når jeg skriver ting om mig selv (Håber I forstår hvad jeg mener hvad dét.) så lægger jeg for det meste et billede af mig ind, så I kan se mig, og så I faktisk ved hvem som har den blog. Men når jeg kigger på blogge, så er der mange som ligger en masse billeder ud af sig selv. Sådan er jeg bare ikke. Jeg ser intet forkert i at man sætter billeder ind af sig selv, men jeg synes bare ikke jeg vil det på samme måde. Egentlig derfor jeg personligt ikke selv gør det, men selvfølgelig lægger jeg billeder ud af mig selv nogle gange. På min Instagram lægger jeg fx. flere billeder ud af mig selv end på denne blog. Så I kan hoppe ind på min Intagram, hvis I vil se flere billeder - og så vælger I fuldstændig om I vil følge mig eller ej. Om jeg følger jer? Det gør jeg da hvis jeg føler for det. Men hvis I har undret der jer over det med jeg ikke har så mange billeder af mig selv på bloggen, så ved I det nu. Håber denne forklaring var god nok. :-) I kan også "Like" min blog på facebook, som du kan finde HER!


Ingen kommentarer: