tirsdag den 9. juli 2013

Tyrkiet, Alanya!

Det er nu en måned siden jeg var i Tyrkiet i Alanya ca, og jeg synes tiden er gået utrolig hurtig. Jeg føler lige jeg har været det. Men jeg savner virkelig det allerede! Jeg savner varmen, stranden, og nogle forskellige ting dernede fra. Det er virkelig mere anderledes end herhjemme i Danmark. Musikken dernede er selvfølgelig også anderledes, men der var en sang dernede fra, som jeg faktisk godt kan lide. Det er "Kiss kiss" med Tarkan. (Se/hør den længere nede i indlægget.) Jeg skal i hvert fald sten sikker  til Tyrkiet igen på et tidspunkt. Der er i hvert fald stor forskel Danmark og Tyrkiet/Alanya. Det skal opleves i hvert fald, det kan ikke beskrives! Det der også er fedt ved Tyrkiet, det er man kan shoppe sent om aften, det er simpelthen for varmt om dagen. Så jeg synes faktisk jeg så flere i byen om dagen end om aftenen. Da jeg var dernede, der var der ca. 30-45 grader dernede, mener jeg at jeg hørte. Det var i hvert fald HOT! Hvad synes I om Alanya?





1 kommentar:

Mia sagde ...

Har aldrig været der - har faktisk ikke været i tyrkiet. Men gad virkelig godt!
Dejlig sang!
Jeg skal selv til spanien (et lille sted udenfor Barcelona) om en måned og jeg glæder mig for sindsygt !! :)

eslublog.blogspot.se