søndag den 29. september 2013

Gossip girl

Jeg er blevet helt hooked på en serie. Det er nemlig "Gossip girl"! Ja, en tøseserie nemlig - men elsker den! Jeg begyndte her for kort tiden siden, og jeg ville se hvad der var for nogle serie der så gode ud. Jeg fik øje på "Gossip girl", og jeg begyndte så at se det. I starten var jeg meget i tvivl om den var mig. Synes starten var lidt kedelig, men alligevel interessant. Så jeg gav det en chance og så 2-3 afsnit og ja.. Så blev den bedre. Faktisk meget bedre! Og nu er jeg allerede nået til sæson 2. Det er en rigtig spændende serie, hvor der sker noget næsten hele tiden, med en masse pigefnidder, fyre, kærlighed, forhold, drama, osv. Jeg er i hvert fald rigtig glad for jeg gav den en chance, og det er heldigvis ikke en serie hvor der kun en sæson. Synes næsten altid de gode serier, slutter efter kun en sæson. Men ikke denne, og det synes jeg er fedt! Jeg synes helt klart I skal tage at se den, hvis I har tid & lyst til det selvfølgelig. Måske I bliver bidt af den, ligesom jeg. 







Ingen kommentarer: