søndag den 29. september 2013

For dem som elsker bacon...

Det her er 3 ting som bl.a. var med i min googdiebag fra bloggertræffet. Jeg kan sige så meget, hvis I ikke kan lide bacon & ost, skal I ikke købe popcornene. Jeg lavede dem sammen med min familie og det er bestemt ikke mig - ærligt sagt. Men nu kan jeg heller ikke lide ost! Men hvis du kan lide ost & bacon, så ville det måske være noget for jer? :-) Det samme er det med læbepromaden, den er heller ikke mig. Men igen, det er jo også med duft/smag af bacon og så meget kan jeg altså heller ikke lide bacon. Det eneste jeg ville kunne finde på at  bruge igen, det er krydderiet af bacon. Det kan jo bruges, og man bestemmer selv hvad man tilsætter det i. Men min mening er nok at bacon er overvurderet. Men for dem der elsker bacon, måske det er noget for jer som sagt. Du kan købe tingene baconsalt.dk, og deres facebook side kan du finde HER! og det er en side for dem der elsker bacon. Virkelig! Priserne er meget forskellige derinde, så tag et kig forbi siden - kan jo være siden er noget for dig? ;-)  





Ingen kommentarer: