lørdag den 28. september 2013

Anbefaling: Ansigtmaske

Igår aftes prøvede jeg denne ansigtsmaske som er en af tingene fra min goodiebag. Jeg prøvede den, og jeg havde aldrig prøvet en ansigtsmaske fra Cleanskin.dk før, så jeg glædede mig til at prøve den, og se om den var god. Jeg troede det var noget "creme" man skulle smøre på i ansigtet, da det plejer at være sådan, med de ansigtsmasker jeg plejer at bruge. Men nej! Du skal ikke smøre noget som helst på. Når du åbner pakken, så er der en "papirs"-maske du skal folde ud, som er "våd", hvis man kan kalde det dét? Den er formet til et ansigt, og der er huller til mund og øjne og en "bøjning" til næsen. Det er jo virkelig smart. Den måde havde jeg faktisk aldrig set før. Den er meget nem at sætte på ansigtet, og det bliver på ansigtet, den er ikke træls og ryger af hele tiden. Efter 20 minutter ca, så tog jeg den af og jeg havde virkelig en lækker blød  hud bagefter. Og hvad er bedre end en dejlig og lækker blød hud? Den kan helt klart anbefales. Du kan se deres facebook side lige HER! Har I prøvet noget fra Cleanskin før, og hvor tit bruger I sådan en ansigtsmaske? Jeg bruger det rimlig tit. Jeg har næsten altid nogle liggende. Det er så rart, ikke at mangle det jo! Og det er jo ikke ligefrem det dyreste. Hvilken mærke er jeres yndlings af ansigtsmasker? 


Sponsoreret indlæg.




1 kommentar:

Unknown sagde ...

hej Camilla, jeg elsker din blog og læser den cirka hver aften!
du skriver virkelig gode indlæg og jeg ville virkelig gerne skrive lige så godt som dig! har du nogle råd eller noget i den stil til mig? og vil du bruge 5 minutter på at tjekke min blog, måske følge hvis du kan lig den!
uanset hvad så tak på forhånd
knus mira
http://truth-dead.blogspot.dk/