lørdag den 28. september 2013

Mine 2 nevøer.

Mine to nevøer, William & Milas. Jeg elsker jer så ubeskrivelig højt! Jeg vil altid beskytte jer, være der for jer & hjælpe jer - ligemeget hvad. Jeg svigter jer aldrig! I kan altid gør mig glad og i godt humør. William er 5 år og Milas er 14 dage gammel. Synes virkelig tiden går så fattelig stærk, kan slet ikke følge med mere. William kan være en lille lort, drille, osv. Men han kan virkelig også gør mig glad hvis jeg ikke ligefrem er i det bedste humør. Han kan altid få mig til at grine eller smile. Milas kan også altid gør mig glad og få mig til at smile, på trods af han ikke kan snakke, men han er bare vidundelig og han er super god til at få øjenkontakt med os, og så når man får øjenkontakt med ham, så smelter man virkelig og så kan man ikke andet end at smile. Det samme gælder selvfølgelig også ved William. I er noget af det bedste, I er en af grundene til jeg smiler, I er mine guldklumper og jeg vil aldrig undvære jer. Milas er "næsten" lige kommet til verdenen (D. 14.09.13), og det er allerede 14 dage siden, jeg føler slet ikke der er gået 2 uger. William er 5 år og synes virkelig ikke det er så længe siden han kom til verdenen, men jo.. Tiden går virkelig! Men de begge bliver smukkere og mere skøn for hver dag der går. ♥♥♥


Ingen kommentarer: