mandag den 23. september 2013

Her er lidt billeder fra bloggertræffet i Odense

Jeg kunne skrive en masse til hvert billede. Hver sit billede har sin historie og grund til man har taget det billede lige dér! Men jeg har fortalt om dagen (I kan se det i et tidligere indlæg på bloggen, bare kig lidt tilbage) Jeg er ikke rigtig på nogle af billederne hvor man kan se mig ordenligt, det beklager jeg! Men her kan I se lidt billeder fra træffet: 


Vi sku' vælge 3 favoritter fra dagen, men det er virkelig svært, fordi der blev taget mange gode billeder, men er kommet frem til...
Billede 1: Hvor vi sidder på restaurant, hvor vi startede dagen og spiste lidt inden vi sku' shoppe. 

Billede 2:  Hvor vi er i centeret, og ude at shoppe. Beskriver hvad vi brugte det meste af tiden på. 

Billede 3: Den med øjnene. Fordi den har en sjov historie. Randi valgte at sætte 2 øjne (Som vist på billedet) på forskellige ting i Rosengårdscenteret. Så der er skam lidt historie bag dét! 

Ingen kommentarer: