torsdag den 26. september 2013

Lidt billeder fra Gallapremiere

Jeg var til Gallapremiere igår aftes med en af mine veninder, og det var rigtig hyggeligt. Det var længe siden jeg havde set hende, så det var rigtig godt at se hende igen! Men vi tog jo som sagt til Gallapremiere, og det var til en novellefilm som hed "Blodbrødre", og den var faktisk god. Jeg giver den 4 ud af 5 stjerner! Den blev også optaget i min by, det var virkelig mærkeligt at se. Men det var også sjovt! Men der var mange mennesker derinde,  det var super godt at det var en succes. Det fortjener de mennesker som har været med til at lave filmen. Det er jo ikke ligefrem super let at lave en film. Efter novelle filmen var færdig, så blev der serveret champagne, og så blev der snakket bagefter. Rigtig hyggelig gallapremiere! 




Ingen kommentarer: