mandag den 14. oktober 2013

Efterårs-billeder.


I dag har jeg ikke så meget spændende at fortælle om. Jeg har nemlig ikke lavet det store, jeg ligger nemlig syg. Det er virkelig kedeligt at være syg, jeg hader det virkelig! Men håber snart jeg bliver rask. Jeg gik en lille tur tidligere, fordi jeg ville ud og have noget luft og ikke "bare" ligge syg. Lidt efterårs-billeder, det er nu en smuk årstid. Hvad synes I om efterår, hvilke er jeres favorit årstid? Jeg synes det er en hyggelig årstid, altså efterår. Men dog er sommeren stadig min favorit årstid. 



4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg er også mere til sommer. Har aldrig været for meget for de våde, kole, blæsende årstider (efterår, forår), men må indrømme at efterårsfansene blandt bloggere har lokket mig til at holde mere af efteråret. Jeg kan se de positive sider nu også (farverne fx.) :)

// Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

Unknown sagde ...

Nej, jeg bruger det kun i min te (eller en sjælden gang på lyst brød), og jeg ville ikke bryde mig om at finde chilli i den ^^"

// Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

Man kan bare tage de smukkeste billeder på denne årstid.. Elsker det.. Jeg er også mest til sommer, men synes også alle de andre årstider har hver sin charme..

Håber snart du får det bedre.

God Bedring.. :D

Camilla sagde ...

Jeg er også begyndt at synes mere om efterår pludselig.. Det er nu smukt :)

Synes nu alle årstider har sin charme, men på hver sin måde.
Mange tak, Jeanette. :D