lørdag den 12. oktober 2013

Facts om mig


  • Jeg vil gerne prøve at springe faldskærm engang i det nye år.
  • Jeg tjekker min Instagram hver dag.
  • Min yndlings frugt er jordbær. 
  • Jeg har ikke én bestemt parfume som favorit, jeg har flere favoritter. 
  • Jeg elsker træning og kan godt lide at søge på nettet omkring øvelser osv. 
  • Jeg elsker at sidde og kigge på YouTube og google forskellige ting, for evt. at få noget inspiration. Inspiration er jo en god ting! 
  • Jeg kan godt lide at kigge YouTube som sagt, men også for at finde nyt musik. Jeg elsker jo som sagt musik, og elsker at finde noget nyt musik jeg ikke har hørt før. 
  • Jeg har ingen bestemt yndlings farve, men har nogle bestemte farver jeg kan lide bedre end andre farver. Men det er nok ingen surprise ;) 


1 kommentar:

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

Super indlæg.. Synes det er en god måde at fortælle lidt om sig selv. :D