fredag den 29. november 2013

BLACK FRIDAY!







Hvis du er en af dem der ikke ved hvad Black Friday er, så er Black Friday er noget man opfandt i USA, som er en kæmpe tilbudsdag der årligt forekommer efter Thanksgiving. Og hvem kan ikke lide udsalg, og endda kæmpe udsalg? Jeg kan i hvert fald godt lide det! Jeg har kigget lidt på Cocopanda's hjemmeside, og hold da op hvor det frister. Synes de har rigtig mange lækre ting, og så er kundeservicen rigtig god, og ja. Jeg har handlet hos dem - bare så der ingen tvivl var. Leveringstiden er heller ikke til at klage over! Hvad er jeres mening om Cocopanda

Men lige nu sidder jeg og kigger på deres hjemmeside. Jeg har lyst til at købe det hele, haha! Der er jo rigtig mange lækre ting, og så er det ikke "dårlige" mærker - men der er mange gode og som jeg har hørt der skulle være gode mærker og så frister det jo bare endnu mere når der er 25% på ALT på deres hjemmeside i dag. På deres hjemmesider finder du alt fra kosmetik, hudpleje, hårpleje, dufte, glattejern, føntørre, krøllejern, og mange andre ting... Synes helt klart I skal tjekke det store udsalg ud og det kan du gør ved at klikke HER! Der er bl.a. disse mærker; BioSilk, Dermalogica, gloMinerals, L'Óréal Professionnel, Ole Henriksen, Ciaté, EOS, HH Simonsen, OSIS+, Uniq One, Youngblood, osv. Og tænk der er 25% på det.. Og hvis I tænker julegaver kan det byttes indtil d. 15. januar. 



Her er nogle af tingene som jeg personligt ikke ville have noget imod at eje;







Hvorfor vil jeg gerne eje dette?

Fladjern: Et fladjern, sådan et ejer de fleste piger! Jeg kan ikke undvære mit, og hvem kunne ikke bruge et nyt fladjern? Jeg kan i hvert fald godt. 

Neglelak: Kort sagt. Fordi jeg elsker neglelak og man kan aldrig for få mange, hehe. Kunne godt bruge 2 mere til min samling og det er nogle lækre farver. Og har kun hørt positivt om OPI!

Mascara: Fordi mascara er noget de fleste piger ikke kan undvære! Og en god macsara, det er altid lækkert at have! 

Parfume: Fordi Marc Jacobs er et godt mærke, og hvem elsker ikke at dufte godt? ;) Så jeg kunne godt bruge endnu en lækker og god parfume. 

Lip balm: Fordi det er en lækker ting at have i tasken og hvem elsker tørre læber? Ikke mig i hvert fald, og tvivler på nogen gør de. Og jeg har hørt fra en veninde det er et godt mærke og hun var glad for sin.

Creme: En god creme er lækkert at have, og jeg vil gerne prøve noget den. Og vil gerne prøve at prøve dét mærke :) Det er jo godt at prøve lidt forskelligt nogle gange jo!

Saltvandsspray: Jeg har hørt det skulle være rigtig godt og det skulle være blevet ret populært. Men jeg har ikke prøvet det.. endnu!

Opholder til makeup: Hvem kan ikke lide at have system, og vide hvor tingene er? Jeg kan i hvert fald lide at vide hvor mine ting er, så det ikke tager lang tid om at finde mine ting. 

Pudder: En god pudder er nu godt at have. Og så en der ligger godt og ikke gør ens hud ser lidt tør ud, det kan den nemlig godt hvis det ikke er en god pudder. Just sayin' :)

Priserne på billedet er tilbudsprisen, hvis nogen er i tvivl!

Ingen kommentarer: