søndag den 1. december 2013

Min weekend og adventsgave.

Som I nok har opdaget, så har jeg ikke fået blogget i weekenden. Grunden er at jeg har været på sjælland i København i weekenden. Jeg har været sammen med nogen af mine venner derovre. Det var super dejligt, det er jo ikke hver dag det sker når jeg ikke bor på sjælland bl.a. Der skete alt muligt i dag, i København (mere end der plejer), altså der var bl.a. julemarked og det gjorde det jo bare endnu mere hyggeligt. Der var en af mine venner og jeg også henne. Og så er det jo hyggeligt med alt det pynt & julelys rundt omkring. Det gør da at man kommer lidt i julehumør, og nu er december jo en hyggelig årstid. Men håber snart jeg kommer til sjælland igen. Kan godt lide at være der, men jylland er nu bedst ;) Her er nogle billeder jeg har taget (beklager kvaliteten!) 

















Så kommer jeg hjem og så har jeg fået min pakke fra hende jeg modtager adventsgaver af. Så nu har jeg åbnet første og den indeholdte det så I kan se på billedet. Super lækre ting :-) Er rigtig glad for de ting! Og sød hilsen hun har skrevet. Får I adventsgaver, og hvad har I fået i dag hvis I får?





2 kommentarer:

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

Wow... lækker weekend og nice advents gave.. :D

Min pakke nåede jeg ikke at modtage, så skal hente den i morgen på posthuset.. glæder mig mega meget..

:D

Sarah sagde ...

Godt at du kunne bruge gaven!
De andre pakker er bedere efter min mening ;)

Krammer!