onsdag den 27. november 2013

I det nye år ...

I det nye år skal jeg have en tatovering mere (jeg har allerede én i forvejen), og jeg glæder mig! Jeg har allerede talt lidt med tatovøren der skal lave den, ang. pris bl.a. Jeg skal have talt mere med tatovøren omkring det i det nye år. For mig er det vigtigt der er styr på det, så der ingen misforståelser er fx. Jeg har nemlig før oplevet én der har fået lavet sin tatovering "forkert"/ikke som planlagt pga. en misforståelse. Derfor er det rart at have styr på det! For hvem gider have en tatovering som man ikke er tilfreds med? Ingen. Jeg ved allerede hvordan min tatovering skal se ud, og hvor den skal sidde. Hvor og hvilken det er, det vil jeg først afsløre når jeg har fået den lavet. Kan dog afsløre den/min kommende tatovering er et symbol for en vis person i min familie som desværre er død. Den jeg har nu, den er også et symbol for noget der betyder noget for mig. Mine tatoveringer skal i hvert fald have betydninger for mig, og de skal være et symbol for noget. Men glæder mig til i det nye år, så kan jeg kan min anden tatovering! Det bliver ikke i år, det er jo jul om lidt og pengene skal jo også være der til det. Har I en tatovering og hvad forestiller de? Eller er I typen der ikke er til tatoveringer? :-)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nej, jeg er ikke til tatoveringer. Det der mod at indridse permanent i huden, og i det hele taget lave ændringer på kroppen så som permanent hårfarve er heller ikke mig. Men jeg elsker når noget har en betydning/historie, så jeg synes bestemt de er spændende når folk har en plan med dem. Så meget, at jeg godt ved hvad jeg ville vælge, hvis jeg skulle have en tatoo, selvom jeg ikke vil have det :P glæder mig til at se den :)

// Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

Katinka sagde ...

Fedt at du ved hvad du vil have, så er ventetiden til at få den lavet bare det værste :)!
Jeg havde ligesom dig en i forvejen, og jeg har stort set lige fået lavet min 2. tatovering. Det er et lille hjerte, så det var ikke et større projekt, som dit lyder som om det er. Held og lykke :)

bykatinka.blogspot.dk

Camilla sagde ...

Janni; Fair nok! :D Sådan er vi jo så forskellige :)

Katinka: Det er ikke et større projekt, jeg skal have lavet. Men den person jeg kender som har fået lavet sin tattoo "forkert" pga. en misforståelse. Den var meget enkel :) Men ja, ventetiden er det værste! :D Og sødt med et lille hjerte!