mandag den 23. december 2013

Glædelig lille juleaften




I morgen er det d. 24. december, og så er det jo juleaften. Der skal hygges, spises lækkert mad, pakke gaver op, osv. Jeg har det sådan, jeg glæder mig til en dejlig juleaften med familien. Mange vil nok glæde sig mest til gaverne, fordi man er spændt på hvad man får. Men jeg glæder mig nu mest bare til at hygge med familien og få den bedste juleaften. Men ang. gaverne, så bliver jeg glad uanset hvad. Jeg har nemlig fået den bedste gave allerede. Det er livet, min familie, venner, veninder, kærlighed, osv. Jeg er så taknemlig, og man skal sætte pris på det. Der er folk der efter de har fået gaver juleaften, de brokker sig over sine gaver, og jeg tænker. Hvordan i alverden kan man så utaknemlig? Man skal være glad for overhovedet at få nogle gaver! Jeg hørte på et tidspunkt, at en pige hun havde ønsket sig en iPhone. Hun gik så en iPhone, men hun brokkede sig over den bare sort og hun havde ønsket den sig i hvid. Hun skal da være glad for overhovedet have fået en iPhone! Det kan virkelig gør mig sur, og hvordan man kan være så utaknemlig og ikke bare være glad for hun faktisk har fået en iPhone som sagt. Der sidder juleaften der ingen gaver får overhovedet, fordi nogle personer ikke har råd til det. I år har min familie & jeg givet en alene far til 2 børn 4 poser fyldt med alt muligt til juleaften og lidt gaver, så de i det mindste får lidt. Tanken om at gør en forskel, og man ved de får noget og de er taknemlig for det. Det er jo så skønt og det gør en glad! Jeg er taknemlig ligemeget hvad jeg får juleaften. Gaverne er ikke det der betyder alt i mit hoved, men nu skal jeg hedder ikke lyde ligeglad med gaver, fordi alle kan jo lide at få gaver. Da jeg var mindre kunne jeg ikke sove om natten fordi jeg var så spændt på gaverne, men nu glæder jeg mig bare til en hyggelig juleaften og alt hvad det indebære med familien. Jeg ved ikke om jeg får blogget i morgen, da det jo er juleaften i morgen. Men hvis jeg ikke gør, så håber jeg I får en rigtig god jul alle sammen. Nu skal der slappes af og hygges med familien, min mor har bl.a. fødselsdag i dag.


Ingen kommentarer: