torsdag den 19. december 2013

Disse dage...

Jeg ved godt der ikke kommer så meget på bloggen i disse dage. Men der sker bare lige en del i disse dage for mig, bl.a. pga. juletiden og det er snart juleaften og der skal jo ordnes en masse ting der. Plus en fra min familie er lige død, så der har også været forberedelse til begravelse oveni, og det gør jo ikke ligefrem humøret super godt - og familie er jo vigtigere end bloggen. Plus det snart er nytår, og der skal jo også planlægges dér. Plus jeg ikke har været hjemme noget af tiden, og det gør også at muligheden for at blogge ikke ikke er den største. Men håber I forstår! I dag har jeg været inde i byen og ordne nogle julegaver, og hygget med familien. Håber I har haft en lækker dag! I er de bedste læsere :-) Har I fået ordnet alle julegaverne?

Ingen kommentarer: