fredag den 20. december 2013

New in


Jeg har modtaget disse lækre høretelefoner fra Motil ind ad døren igår, og jeg er rigtig glad for dem fordi jeg havde bestilt disse. Jeg synes de har en god lyd, og de sidder godt i mine øre. Det er ikke sådan nogle som hele falder ud! Jeg er blevet kræsen ang. høretelefoner, hvis man kan være kræsen ang. sådan noget? Det kan man vel godt. For det første skal de have en okay god lyd, og så skal jeg kunne have dem i mine øre uden de let falder ud. Jeg har oplevet et par høretelefoner, som hele tiden faldt ud bare jeg bevægede mig og så var lyden dårlig. Det siger jeg nej tak til! Så hellere betale lidt ekstra for og de har bedre lyd og de sidder godt i ørene. Jeg har fået disse, og selvom de står "For iPhone" så kan de sagtens bruges til andre ting end iPhone. Jeg har ikke iPhone, og kan sagtens bruge det i min mobil og til min computer. Bare så der ingen tvivl er! De har også en god service, hvis den ting du får er gået i stykker, så sender de en ny til dig. Det er ikke alle steder de gør det! Hvad er jeres favorit mærke ang. sådan noget her til musikken? 



Ingen kommentarer: