fredag den 20. december 2013

"Er denne fyr skør eller et geni for bogstaveligt opbygge sin frihed på denne måde?"

Jeg har hørt fyre (det er i hvert fald mest fyre jeg hører der har dén drøm!) om at bo i noget andet som er anderledes end et almindelig hus/lejlighed/rækkehus fx. Jeg læste om det/dette i en debat, og så så jeg blandede meninger omkring det. Det var faktisk lidt tankevækkende og sjovt at læse om. Både meninger fra piger & drenge. Det er egentlig meget sjovt at se hvor forskellige personer er, og hvor meget plads de kræver/ønsker at have. Nogen kommer fra et stort hus med stor have, og andre kommer fra en lejlighed/et rækkehus og evt. med have osv. Nogen kunne bo i en sovepose, og nogen andre kræver en masse /mere plads. Nogen af  disse udtalelser er taget fra den debat, derfor kan jeg udtale mig om det. Hvilken type er du?  

Nå, men det jeg egentlig ville med dette indlæg, det er nok at spørg folk, om de kunne som her i linket? Hvad er din mening, er manden i linket skør eller et geni for bogstaveligt opbygge sin frihed på den måde? Kunne I bo sådan? Kom gerne med begrundelser for jeres svar, hvis I vil. 



1 kommentar:

Unknown sagde ...

Åh, jeg elsker sumpelthen at se de hersens Tiny-Houses. Faktisk går jeg også og drømmer om at bo i sådan et selv, men jeg tror alligevel ikke jeg kunne sige farvel til nok ejendele til at det kunne lade sgi gøre for mig (mindebøger+bøger etc. fylder jo godt). Jeg tror bedre jeg kunne fungere i en transformerende lejlighed som denne (https://www.youtube.com/watch?v=XYV0qATsyts). Men Tiny-houses og minimalisme og pladsbesparende decluttering/organisering inspirere mig meget i øjeblikket. Så meget at jeg er løbet tør for youtube materiale af tålelige kvalitet indenfor emnet, hehe ^^"

// Janni aka Gulde <>< Gulde.dk