søndag den 5. januar 2014

Hvis du havde mulighed for at få et budskab ud til en stor gruppe af mennesker, hvad ville dit budskab være?

Jeg så på et billede med en tekst hvor der stod "Hvis du havde mulighed for at få et budskab ud til en stor gruppe af mennesker, hvad ville dit budskab være?" Det fik mig til at tænke, og jeg er faktisk selv i tvivl, hvis man kun må vælge et budskab, da jeg har lige forskellige budskab. Men jeg spurgte så andre, altså spurgte hvilket budskab de ville ud med hvis de skulle ud med et budskab til folk. Nu tænker I sikkert, hvorfor spørger andre når det er min blog, og det egentlig burde handle om min meninger, tanker, osv. Men jeg er en person der tænker på andre, og jeg elsker at hører folks meninger, deres tanker, osv. Jeg er en person der lytter til folk. Ikke at jeg siger ingen andre ikke lytter til folk, og jeg er den eneste der lytter til folk. Det er mere for at forklare, hvorfor jeg vælger at spørger andre også, end bare at skrive mine egne meninger, tanker, osv. Men jeg spurgte folk om det i sådan en debat bl.a. og deres svar er dette under. Nogle linkede til nogle videoer, og nogle skrev det i tekst.

"At penge er et torturmiddel for mennesket som alle stræber efter, i stedet for at stræbe efter deres drøm."

"Vær' nu , glæde , taknemmelighed , kærlighed , ydmyghed."

"Feel in the beating of your heart that it keeps pace with the rhytme and the puls of all the galaxxies."

 





".

Ingen kommentarer: