mandag den 6. januar 2014

Så er det i dag!




I dag er det mandag og for nogle er det bare en almindelig mandag. Det er det egentlig også for mig, men i dag starter jeg på min livsstils ændring. Det gælder både med min træning & kosten! Jeg glæder mig rigtig meget. Nu skal det ikke lyde som om jeg aldrig har gået op i kost og træning før, når jeg siger det er en livsstils ændring. Jeg begynder bare fra i dag at gå ekstra meget op i dag, for at nå nogle mål bl.a. Det er egentlig bare dét, bare så ingen er i tvivl.

Er der nogle der er interesseret i en kostplan & trænings program, så er prisen  300 kroner for kostplan + 3 måneders opfølgning, 200 kroner for træningsprogram, pakkepris er 400 kroner. Skriv en mail på camillajbblog@gmail.com hvis du er interesseret i dét :-) Skal nok give dig/jer flere oplysninger på mail omkring det, hvis I vil høre nærmere. Nogle af jer vil nok undre jer over hvorfor jeg skal have denne livsstil ændring. Men som jeg har nævnt før, går jeg op i træning & kost. Man skal være god ved sin krop, og ikke bare være ligeglad med sin krop, det er i hvert fald min mening. Hvad er jeres mening omkring det?

Ingen kommentarer: