onsdag den 23. april 2014

Dejlig påske!

Jeg har ikke rigtig fået skrevet indlæg på denne blog. Jeg er ikke stoppet med at blogge, men jeg har jo rykket min blog over på en anden side. Du kan finde den lige HER! Jeg blogger stadig på denne blog, men ikke lige så meget som på den anden blog. 

Men jeg har jo ikke skrevet så meget på denne blog, men det er ikke kun pga. jeg har rykket min side, men det er også pga. påsken. Jeg har heller ikke blogget så meget på den "nye" blog! Men hvad har jeg lavet i ferien? Jeg har været sammen med venner, veninder, været ude at spise, været i byen, trænet, slappet af, fået en ny tatovering (yay!) og bare nydt ferien med nogle skønne mennesker. Hvad har I lavet i ferien? :) Forresten hvis I vil se min tatovering, så kan I se den på min anden/"nye" blog. :)  Jeg har linket til den i dette indlæg, længere oppe. 

Ingen kommentarer: