søndag den 27. april 2014

Hvad synes I; Sandt eller falsk ? ;)

Kender I Heltnormalt.dk? Hvis ikke I gør det, så synes jeg I skal tjekke det ud. Man får i hvert fald tit et godt grin tit pga. de billeder de lægger ud. :D Det er nogle geniale billeder, synes jeg.
Den med WIFI-forbindelsen, jeg synes det er så sandt… Haha! Dog er det virkelig irriterende når det sker ;) 


Så lagde HeltNormalt et billede ud om det populære Instagram. Jeg synes dét er lidt sandt, fordi det passer på nogle områder. Utrolig mange lægger billeder op af deres cafétur, dagens outfit, selfies, et natur-billede (fx. en solnedgang), deres måltider, ting der er i forbindelse med ens træning, og jeg må da indrømme jeg selv har gjort det. Men jeg elsker Instagram! Bl.a. til at få inspiration. 


1 kommentar:

Kathrine Johansen sagde ...

Ej for nogen sjove billeder, he he! Er vild med internet billedet :)

kig gerne forbi min blog, knus!
http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/