torsdag den 1. maj 2014

Forandring & vægttab.

Når man har tabt sig meget, så er det ikke altid man kan se hvor meget man egentlig har tabt sig. Men når man skal skifte garderoben ud, fordi ens tøj er for stort, og man får tit af vide man har ændret sig og får af vide af folk man evt. ikke har set i længere tid: "Hold da op, du har tabt dig.", "Hold da op, du har forandret dig. Kunne næsten ikke genkende dig!", osv. Jeg viste et gammelt billede på et tidspunkt til nogle af mine venner, og deres kommentar var bl.a.: "Hold da op, er det dig?". Og jeg kan egentlig godt forstå det, fordi.. Jeg må indrømme jeg har ændret mig en del udseendemæssigt! Det jeg prøver at sige, det er at jeg kan mærke på utrolig mange måder jeg har tabt mig. Og jeg er så glad for det! Jeg vil ikke tilbage til den gamle mig, og dens kropbygning. Jeg har som sagt tabt mig meget, og jeg er ikke 100% færdig endnu. Men jeg er snart færdig, er ikke så langt fra mit mål igen mere. Men det er ikke kun udseendemæssigt jeg har ændret mig, også det indre. Engang interesserede var en af mine store interesser fx ikke træning, det er det nu!  Jeg kan ikke leve uden min træning. Et vægttab forandre en person mere end man tror, den tvivl! :) Jeg er i hvert fald en person der går op i min kost og træning nu, og jeg elsker dén livsstil.


Ingen kommentarer: