fredag den 9. maj 2014

Drømme.

Alt for mange går rundt med tanker, ideer, drømme, osv. i hovedet. Nogle er realistiske og andre er ikke. Men jeg hører faktisk nogle gange når jeg spørger folk, hvad deres drømme egentlig er, og derefter spørg jeg (hvis den er realistisk), hvorfor de ikke gør noget ved dén drøm? Alt for mange “dumme” ting, stopper folk i deres drømme, selvom den faktisk er realistisk, jeg synes virkelig det er en skam. Fordi mange af de drømme jeg hører er faktisk utrolig fede, og kunne blive awesome hvis det faktisk blev til noget. Mest på deres vegne – fordi hvem vil ikke gerne have en drøm opfyldt? Spørgsmålet er også nogle gange: Hvornår er en drøm urealistisk? Jeg har nemlig hørt ting jeg troede faktisk var urealistisk, men som faktisk blev til noget. Så man skal virkelig aldrig sige aldrig.
Alt for mange opgiver en drøm, hvis de tror de tror det er svært. Men hvem siger alt skal være let? Ville det ikke være kedeligt, hvis alt var let? Der skal også kæmpes lidt jo, og udfordringer behøver jo ikke være en dårlig ting.  Jeg har lige talt med en af mine venner omkring det, og han sagde en af hans drømme, og han sagde den nok forblev en drøm og jeg spurgte ham hvorfor, han kunne faktisk ikke komme med nogle ordentlige grunde, det gik ham til at tænke lidt over dét. Jeg håber virkelig han gør noget ved sin drøm. Og det håber jeg også andre gør, hvis det er realistisk en, og der er ikke er gode grunde til at lade vær’ med at gør noget ved sin drøm. Om det er en lille  drøm eller stor drøm, det er stadig en drøm – og alle har drømme!

1 kommentar:

Kathrine Johansen sagde ...

Drømme er gode at have! :).

Kig gerne forbi min blog, knus!
www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk