søndag den 8. september 2013

En af mine overvejelser...

Som I nok har fundet ud af, så elsker jeg Aarhus. Jeg var der igår, og kom først sent hjem.  Jeg var sammen med en god ven & veninde! Super hyggeligt, fantastisk by, med nogen fantastiske mennesker.  Den by har virkelig fanget mig, så meget at jeg faktisk overvejer at flytte dertil. Kender flere og flere som flytter dertil, selvfølgelig af nogle forskellige grunde. Men at flere af dem som man kender, flytter dertil - det er bare endnu en "grund" til at flytte dertil. Det er i hvert fald en god bonus, at man kender nogle der i forvejen, hvis man flytter dertil. Hvad elsker jeg ved Aarhus? Jeg er for det første by menneske. Jeg skal have byen tæt på mig, eller i hvert fald så jeg kan cykle ind til byen. Jeg elsker at menneskerne i Aarhus er så åben som de nu er. Det er de selvfølgelig også her, hvor jeg bor nu. Men jeg synes bare de er åben på en helt anden måde. Jeg elsker at der sker så meget i Aarhus som der nu gør. Jeg har kun fået positive ting af vide om by-livet i Aarhus også. Ikke fordi jeg er typen som går sindsyg meget i byen, men nu snakker jeg i det hele taget. Elsker stemningen i Aarhus, og der er gang i den. Men det er jo klart, det er jo også en okay stor by. Men inden folk spørg hvornår jeg flytter - det er ikke sikkert jeg flytter til Aarhus. Det er ikke besluttet endnu! Er stadig i tvivl.. Skal lige have det hele til at passe sammen også, skal også tænke på min uddannelse. Jeg tog dette billede igår i Aarhus (Kan I se hvor det er henne?) , da jeg var på vej hjem. Det er mørkt ja, klokken var også 22 cirka. Havde desværre ikke tid til at tage flere billeder, inden jeg blev hentet. Så heldigvis slap jeg for det offentlige transport. :-) Har I haft en god weekend? Det har jeg i hvert fald! Med nogen fantastiske mennesker! 






Ingen kommentarer: