fredag den 6. september 2013

# Facts om mig

Jeg tror jeg vil begynde at lave nogle fact om mig nogle gange i et indlæg, da I laver et flueben ved "Noget mere af det." når jeg nogle gange skriver facts om mig i et indlæg, så min tanke er I vil nogle flere facts om mig - men hvis jeg tager fejl, så sig endelig til. 


  • Jeg hader at se fodbold i fjernsynet. (Ser det kun i tv hvis det er for fællesskabets skyld eller det er en virkelig vigtig kamp man bare SKAL se. Forstå mig ret!) Men jeg elsker at se fodbold på stadion. Elsker stemningen, fællesskabet og bare være i et godt selskab.
  • Jeg er perfektionist på nogle områder. Det kan virkelig være irriterende nogle gange, men andre gange er det fedt. Kommer an på hvilket område man snakker om.
  • Jeg går en del op i min træning. 
  • Jeg kan godt lide fart.
  • Jeg elsker at være til koncert.
  • Jeg er B-menneske. (Google det, hvis I ikke aner hvad det betyder - det nemmere.)
     



Ingen kommentarer: