torsdag den 3. februar 2011

.. Hvis tiden gik baglæns? (:


Jeg ville ændre en masse, som jeg måske fortryder. Men på en
måde ikke. For det har gjort mig til den jeg er. Og jeg har det jo
sådan set godt. Har fantastiske venner, og en masse fantastiske
venner, som jeg elsker rigtig højt. Jeg er intet uden dem! I fortiden
har alle gjort noget man har fortrudt, og ja ville måske ændre noget.
Men hvis det ændre noget, og gjorde mig til en anden person jeg er
nu. Så ville jeg aldrig gør det, derfor skal man passe på hvad man ville
lave om. For man gør jo ting, og de ting gør at man bli'r til den person
man er. Meget har jeg fortrudt, men jeg fortyder dem ikke så meget
at jeg ville ændre det. Den person jeg er nu, jeg vil ikke ændre mig.
Jeg kommer til at ændre mig, men det bliver som voksen. Man bliver
jo ældre og ældre, og dermed forandre man sig. Tag mig som jeg er (:

Ingen kommentarer: