torsdag den 10. februar 2011

Hvordan havde mit liv været, hvis du var en del af det?

Jeg sidder og tænker på hvad hvis du havde været i mit liv nu? Hvordan ville mit liv så ha' været? Jeg tænker på det nogle gange, fordi.. det er faktisk et meget godt spørgsmål! Men jeg er glad for du er ikke er i mit liv, lige nu. Jeg har ikke brug for dig, og alt siger jeg ikke har brug for dig. Jeg er inderligt skuffet på dig! Men du har taget dit valg. Du sidder fast i fortiden, kom dog videre.. Jeg vil ønske jeg kunne forklare hvordan jeg har det med dig, men det kan jeg ikke? Jeg kender dig jo ikke længere. Men det gjorde jeg for 8 år siden. Jeg kan huske nogle minder med dig, de vil altid sidde fast i mit hjerte, ligegyldig hvilken person du er. Jeg har faktisk ikke lyst til at ændre dig, jeg har ikke lyst til at lave om på dig.. Jeg hader at lave om på personer, fordi folk er som man er.. Men jeg ville ønske du kunne ændre dig af dig selv, og ville ønske du kunne se hvad fanden du har gjort forkert! Jeg har ikke lyst til at være en del af dit liv, pga. af alt det du har gjort imod os.. Men et eller andet sted, er du en bestemt person i mit liv, det kan ingen personer ændre på.. Jeg ved hvad du vil, men jeg ved ikke om jeg lyst til at, at være en del af det. Det er et meget stort valg, og en store chance, at ta'.. Og det er jeg ikke parat til at tag, og jeg ved aldrig nogensinde om jeg bliver klar til det, fordi jeg har det godt nu, takket være personer som altid har været der for mig, hvor du svigtede.  Kan kun sige en ting til dig: Få dog øjnene op, og nyd nutiden og ikke sid fast hvor du er!

Ingen kommentarer: