torsdag den 2. august 2012

At være blogger...

Jeg har blogget i omkring 2 år, og tiden er gået utroligt hurtigt. Føler slet ikke jeg har blogget så lang tid, men jo - og jeg elsker det. Jeg elsker at skrive mine meninger, og folk elsker at se mine billeder og dette er en god måde at vise dem frem på. Dog får jeg en hjemmeside på et tidspunkt, til mine billeder - men hvornår ved jeg ikke. Jeg har min kreative side, og jeg elsker at dele mine ideér. Jeg elsker at blogge som sagt, og det er bare endnu mere fedt nogle vil følge mig. Det gør det jo bare endnu bedre! Jeg har og så mødt nogle fantastiske mennesker igennem blog verden, og tanken om jeg ikke ville ha' mødt dem - hvis jeg ikke begyndte at blogge, det er virkelig en underlig tanke. Så ja, der er mange fordele ved at blogge. Kan faktisk ikke som sådan finde nogle ulemper, ved at være blogger. Det der bare er "trist", hvis man kan sige det. Det er at det er blevet en "mode dille" at ha' en blog, både her (Blogspot fx.) og på facebook! Jeg har en side på facebook, men jeg overvejede det faktisk længe, men fordi nogle sagde det var bedst at lave en (Fx. populære bloggere, og andre indenfra den 'verden') Og siden kan findes HER! Men det er bare trist, at nogle "bare" opretter en blog, fordi andre gør det. Selvfølgelig skal man ha' lov til at oprette en blog, for at prøve det af og se om det er en. Det gjorde jeg jo også selv! Men synes alligevel det er blevet en mode dille. Så er det bare ikke så "specielt" mere, at ha' en blog, som det har været. Men det må man jo tage med! Men elsker at kigge på blogge, og få bl.a. inspiration. Har fået masse ideér og inspiration fra blogge. Jeg er i hvert fald glad for at blogge!

Ingen kommentarer: