søndag den 12. august 2012

Fact om mig

Sidste gang jeg;
Drak alkohol: I fredags.  Blev fuld: Kan jeg ikke huske.. 
Gik ud og shoppede: En uge siden, mener jeg. Spiste pizza; I fredags. 
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Juli eller august. Hvis jeg var en dag i ugen: Lørdag! 
Hvis jeg var en planet: Haha, ved ikke. Mars? xD Hvis jeg var et dyr: Øhm, ja...
Hvis jeg var en retning: Fremad! Hvis jeg var en følelse: Glæde. 
Hvis jeg var en farve: Blå, tror jeg. Hvis jeg var en sang: En glad sang, men ved ikke hvilken.
Hvis jeg var et tal: 3.
Mad eller søvn?: Mad. Lilla eller grøn?: Lilla, tror jeg.
Svømme eller ski?: Har aldrig stået på ski, så det må være svømning.
 
Pizza eller salat?: Salat PÅ pizza, haaaps.

Favoritter..
Favorit-farve?: Blå, og lyse farver. Film?: Sex and the city og Twilight. 
 Sted at være?: Kan godt lide at være på sjælland, men jylland er nu bedst. Så Vejle! Dyr?: Er katte menneske. Person?: Min bedste veninde. Ting at gøre i din fritid?: Alt muligt :-D Men mest veninderne, og vennerne..  Drink: Smoothie er så luksus!!! Men energidrik & juice, mmh :-D

Ingen kommentarer: