søndag den 19. august 2012

Mobil - & spejlbilleder...

Vi kender vel alle sammen de mobil & spejl billeder, som er ret populært hos nogle. Så fandt jeg dette billede, og synes sgu det er god humor. Hvad er din mening om de mobil og spejl billeder? Jeg tager meget sjældent billeder sådan, hvad med jer? Og hvad er jeres mening om sådan nogle slags billeder?  :-) Det der kan være irreterende, det er når blitzen kommer med på billeder, og man ikke kan se deres hoveder fx. Hm! Men det er jo folks eget valg, hvordan de tager billeder! :-D


1 kommentar:

Kamilla sagde ...

Jeg tog altid spejlbilleder da jeg var omkring 14, men nu hvor jeg er blevet 21, så syntes jeg bare ikke at spejl billeder er særlig charmerende! Og jeg tager aldrig sådan nogle billeder af mig selv længere, det har jeg ikke gjort i et par år nu.:)