mandag den 3. september 2012

En ubeskrivelig oplevelse & en lækker fredag!

Ting man overvejer at springe ud i, men man ikke ved om man tør inderst inde. Men så alligevel, så har man lyst til det! Det tænker alle ved nogle ting. Her i fredags var jeg i Århus - i Tivoli med en veninde og det var rigtig hyggeligt. Der var bl.a. koncert og undskyld mit sprog, men fuck der var mange mennesker. Der var omkring 20.000 mennesker, fik vi af vide. Der var virkelig mange mennesker! Men der var jo bl.a. frit fald i tivoli, og havde gået og overvejet det - og så sagde jeg til mig selv: "Nu gør jeg det sgu!" Og jeg gjorde det, og det virkelig en fed oplevelse, det skræmte mig ikke på nogle måder - og jeg tør skam godt prøve igen. Jeg prøvede hvor der var 30 meter! Min veninde prøvede også, selvom hun faktisk er bange for højder - men hun gjorde det. Synes virkelig det er fedt! Og nej, jeg plagede hende ikke, jeg sagde blot min oplevelse med det. Hun gjorde det, og hun fortryder ikke. Hvorfor mon? Det er nemlig alt for fedt! ;-) Her er nogle af billederne fra i fredags.. Både fra frit fald og koncerten! Var i også i tivoli friheden i fredags?








Ingen kommentarer: