torsdag den 25. oktober 2012

Lukas Graham Forchhammer ♥♥

Jeg elsker Lukas Grahams musik, og jeg har været til hans koncert en gang og jeg vil det sygt gerne igen. Han er så ægte, han virker ikke "falsk", som mange andre når de optræder. Han er også sjov på sin helt egen måde. Jeg synes han er en fantastisk sanger - jeg elsker hans stemme. Den er så ægte! Har hørt ham synge uden nogle som helst instrumenter, bare ham. Han kan virkelig nå langt, mere langt end han er gået nu. Han er først d. 18. september 1988, og han har spillet med i de populær familiefilm, krummerne 1, 2 & 3. Han er vokset op på fristaden Christiania. Han har også tidligere været med i rap gruppen MFS eliten og lagt stemmer til en del tegnefilm fx. som Anders i Toy Story 2 og 3 og som Jakob i Grislings store eventyr. Det var lidt om ham, til dem som ikke vidste det eller som ikke kendte ham! 

Ingen kommentarer: