fredag den 7. december 2012

Forlovet & gift?

Utrolig mange unge bliver forlovet og gift nu om dage. Synes faktisk at det er trist på nogle områder! At blive forlovet & gift er ikke noget man bare lige bliver efter min mening. Kender nogle som lige er blevet forlovet og gift, og de ikke har ikke været sammen ret længe. Jeg nævner ingen navne, vil ikke udstille nogle på nogle måder, men synes virkelig der er nogle som går for hurtigt frem. Ligesom det ikke betyder det vilde at blive forlovet og gift for nogle, og man hurtigt kan blive skilt og alt det der.

For mig er at blive forlovet og gift noget helt specielt, og ikke noget man skal blive flere gange i livet. For nogle skal man giftes efter kort tid, når man er blevet forlovet. Det synes jeg heller ikke man skal!

Om jeg vil giftes i fremtiden?
Måske, hvis jeg finder den rette og jeg føler det er det vi skal. Jeg har ikke en drøm om jeg bare VIL giftes. Men hvis min kommende kæreste har den drøm, så vil jeg heller ikke afvise den. Selvfølgelig sidder jeg og kigger på kjoler og drømmer om jeg er i en af dem, fordi mange kjoler er så smukke. Og drømmer lidt om hvordan ens bryllup skal være. Men gør alle piger ikke det? Næsten i hvert fald. Tror det er noget som ligger til de fleste piger.

Jeg ved godt det er 2 forskellige ting, men jeg har stadig samme mening. Det er ikke bare lige sådan noget man "bare" bliver efter min mening :-)

Ingen kommentarer: