onsdag den 24. juli 2013

20 facts about me


  1. Jeg elsker at rejse. 
  2. Jeg laver mine egne knyttet armbånd, og sælger også nogle af dem.
  3. Jeg drikker ikke kaffe - smagen er ikke lige den bedste, efter min mening. 
  4. Jeg træner/går i fitness. 
  5. Jeg er sommer menneske. 
  6. Jeg har en tattoo. 
  7. Jeg er en person der går meget op i ærlighed. 
  8. Jeg har ikke fundet en forlystelse i tivoli, som jeg ikke tør. 
  9. Jeg vil hellere have frugt end slik. 
  10. Jeg har Instagram @Allimac92 
  11. Jeg vil gerne på et tidspunkt lære tegnesprog, kunne da være interessant at lære. 
  12. Jeg er begyndt at kunne lide sushi, og det har jeg ikke altid kunne. 
  13. Jeg kan godt lide gysere. 
  14. Jeg elsker at møde nye mennesker.  
  15. Jeg elsker citater.
  16. Jeg kan godt lide det engelske sprog, og vil gerne blive bedre til det. 
  17. Jeg elsker at læse en god bog.
  18. Jeg kan godt lide at indrette. 
  19. Jeg elsker farver, men jeg har også en svaghed for sort/hvid. 
  20. Jeg er 1.71 høj. 



1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej jeg har en lille Giveaway
håber du vil kigger forbi.

- http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html