tirsdag den 20. august 2013

Fondant kage

Jeg bliver nød til at dele denne kage i fondant, da jeg synes den er utrolig flot. Men jeg vil dog ikke tage æren for den, den skal min mor have. Det er hende som har lavet den, og det er hendes første bestilling! Det er ikke hendes første, men på trods af hun er selvlært i dét - så har hun talenter bl.a. i dét! Hvad siger I? Det skal lige siges at kagen ikke er skæv, men nok mere fotografen (min mor) som har taget billedet skævt. Hun lavede også en kage i fondant til min fødselsdag, og den kan også ses på bloggen, hvis I går tilbage til d. 10. august. Hun bliver bedre & bedre! Og så går hun 100% op i det hun laver og er seriøs omkring det. Denne kage er til en pige som fylder 4 år, vi må håbe hun bliver glad for den! Kan I lave sådan nogle kage? Så må I meget gerne smide link med dem i kommentaren, så vil jeg meget gerne se dem også. 




Ingen kommentarer: