søndag den 18. august 2013

"Interview" med Morten omkring hans mening om alt for dullede piger

Jeg snakkede med Morten om nogle ting, og vi kom til at snakke om min blog. Han havde lyst til at skrive en mening på min blog, og det var han velkommen til. Altid godt med med nogle forskellige meninger jo! Vi fandt frem til emnet om piger der duller sig op. 


Mortens mening omkring kvinder der duller sig op:
"I bund og grund, synes jeg at det er en skøn tanke, at kvinder gør lidt ekstra ud af sig selv, da det jo er en fryd for øjnene, MEN. Lad nu for helvede være med at overdriv det, for det gør jer sgu ikke ligefrem kønnere, tværtimod. Lidt ekstra fyld i håret, når man er for utålmodig, til selv at lade det gro, kan jo være meget godt. Men lad nu være med at spare på det punkt, for det bliver sgu alt for tydeligt at se at det er extensions, når man tydeligt kan se den originale hårlængde under den anden. Det kommer lidt til at ligne en skaldet fyr med en mop ovenpå hovedet. Falske negle er igen noget der kan gå i begge retninger. Det kan se ganske flot og feminint ud, hvis de bliver lavet minimalistiske og uden alt for meget gejl. Hvis der til gengæld bliver farvet med 16 forskellige farver tager det for meget fokus fra resten af den muligvis smukke kvinde. Det ligner jo nærmest bare en, der allermest havde lyst til en malebog. Og slap nu lige." 





Det er personligt skrevet af ham selv.
- Hvad synes I om hans mening?
- Er I uenige eller enige med ham? 

1 kommentar:

Mia sagde ...

Jeg er 100% enig med ham !

eslublog.blogspot.se