tirsdag den 3. september 2013

Lidt billeder fra min Instagram

Min Instagram @ Allimac92
  1.  Den første er en lækker drikkelse nede fra Baresso, og faktisk første gang jeg smagte sådan en. Men puha, man skal heller ikke ha' alt for meget af den, den bliver hurtigt sød. Men den smager uden tvivl himmelsk, man skal bare ikke drikke den for hurtig!
  2. Nummer 2 er noget lækkert fra en fødselsdags fest jeg var til i weekenden hos en af mine veninder som I har læst om i et indlæg tidligere. Noget af det på billedet var bl.a. det vi fik, der var meget mere. Men hold da op, det var rigtig lækkert! Det er en rigtig lækker tomat salat med alt muligt i, med nogle lækre græske bøffer som havde været på grillen, og så fik vi nogle lækre kartofler med noget lækkert sovs, og bagefter fik vi hjemmelavet is med frugt. Haps, men hold da op - alt det jeg har indtaget. Godt træning findes, hihi!
  3. Nummer 3 er nogle lækre vaser med Poul Pava, dem er jeg sygt glad for! Elsker Poul Pava-designet. Kan I lide Poul Pava?
  4. Nummer 4 er et maleri jeg personligt selv har malet. Ja, jeg kan jo lide at være kreativ og bl.a. at male også, og det er et maleri som er et af mine favoritter.. Er nu glad for det! Jeg kan ikke få mig selv til at sælge det. Hvad synes I om maleriet? Jeg vil rigtig gerne høre meninger om det. Så kom endelig med dem ;-)




Ingen kommentarer: