onsdag den 6. november 2013

Jule inspiration til hvis man kan lide at være kreativ

Jeg så disse billeder på nettet, og synes faktisk de er rigtig søde og at det er nogle fede ideér. Især nu hvor det jo er december lige om lidt og det kan jeg slet ikke forstå. Dette år er simpelthen gået så hurtigt, efter min mening. Men jeg har søgt lidt på kreative ting man kan lave i julen, og så kom dette bl.a. frem. Er der nogle som har fundet nogle andre kreative ideér? Jeg synes i hvert fald det er hyggeligt og godt med nogle kreative ideér, især hvis man gerne vil være kreativ og lave nogle specielle, fine & sjov ting. (Som fx. det på billederne) Så kom endelig med dem, tager gerne imod dem. Jeg kunne i hvert fald godt finde på at lave nogle af tingene som er på billederne. Så kan vi få lidt inspiration fra hinanden, det er jo altid godt med noget inspiration! Jeg var faktisk i tvivl om jeg skulle lave dette indlæg nu, da det ikke er det december endnu, men nogle starter jo med at pynte op inden december, så tænkte kunne ligeså godt lave indlægget nu. Men måske jeg laver et mere indlæg omkring dette når vi nærmere os december endnu mere, eller når vi er i december? :-)








1 kommentar:

Unknown sagde ...

Godt bud, den sidste. Den tror jeg bestemt, jeg kommer til at bruge :)