tirsdag den 7. januar 2014

Måske Aalborg i næste måned :)

Igår blev der snakket om vi (Os som arbejder på JustNikoline), at vi skulle samles, få taget billeder, og hygge os og se hvem vi egentlig er. Dog har de mødtes før, fordi de bor i Aalborg eller tæt på. Men jeg har personligt ikke mødt nogen af dem endnu, da det foregår i Aalborg for det meste - og der er altså lidt langt for mig hvis det ikke er vigtige ting vi på JustNikoline ikke skal mødes for. Hvilket de heldigvis er forstålige for, og det er jeg glad for! Men synes det er på tide snart at tage derop i næste måned for at se dem, og være en del af dem når de også er samlet! Men dog er det desværre ikke sikkert endnu, at jeg kan tage afsted pga. visse ting. Men håber det virkelig! Aalborg er jo også en fed by, og jeg kan godt lide at være der. Jeg er jo også by-menneske, jeg kan godt lide en storby. Mange vil nok undre sig hvorfor jeg vil tage så langt (2-3 timer i tog) bare for det. Men jeg synes det er vigtigt at være en del af fællesskabet, og så elsker jeg at det er nogle med samme interesse som mig, nemlig blogging. Så jeg tager gerne den lange vej for dét! 


Jeg har fundet billedet af Aalborg lige her.

1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Aalborg er nemlig en skøn by - god tur.

- Anne